Winkelmandje

Dit artikel verwijderen

Stockholm

1 x 5,99

5,99

Totaal

Subtotaal 5,99
Verzending

De verzendopties worden bij het afrekenen bijgewerkt.

Totaal 5,99 (inclusief 1,04 btw)

Voorwaarden

Voorwaarden

1. Aankoop bij Barberklingen

Barberklingen B.V. (Hierna genoemd Barberklingen)

Van Nelleweg 1

3044 BC Rotterdam

KVK 73611301

2. Prijzen

Alle prijzen zijn in EURO en inclusief BTW en andere kosten.

Reservering voor:

·      Koers wijziging

·      Overmacht

·      Bezorging/levering

·      Belasting regels

·      Uitverkochte producten en drukfouten

3. Orderbevestiging

Na ontvangst van uw orderbevestiging moet u controleren of deze in overeenstemming is met uw bestelling. Als u fouten ontdekt of wijzigingen voor uw bestelling heeft, neem dan contact op met Barberklingen via hallo@barberklingen.nl.

4. Levering

Startpakketten worden verzonden met PostNL en worden geleverd binnen 2-3 werkdagen. Langere levertijd kan optreden tijdens campagnes, promoties, feestdagen en dergelijke. In het geval dat PostNL om specifieke redenen niet kan leveren op uw privé-adres, wordt uw pakket gedistribueerd naar een van de PostNL servicepunten.

Barberklingen verzendt al hun pakketten zonder verzendkosten.

Barberklingen levert alleen in Nederland.

5. Betaling

De beschikbare betaling methodes voor Barberklingen zijn:

·      IDEAL

·      CreditCard

We hebben verzekerd dat onze webshop is gecodeerd met SSL-codering waardoor alle informatie die u invoert, alleen kan worden gezien door Mollie B.V. De totale kosten worden eerst ingetrokken bij verzending uit onze opslag.

6. Annuleringsvoorwaarden

Bij consumentenaankopen geven alle bestellingen via telefoon of internet de consument het recht om binnen 14 dagen te annuleren.

Daarom hebt u het recht om te annuleren binnen 14 dagen vanaf de dag dat u uw producten ontvangt. Het recht op annulering kan alleen worden gebruikt als de producten in dezelfde staat en hoeveelheid worden geretourneerd. Het recht op annulering vervalt als u het product op enigerlei wijze gebruikt, waardoor de verkoopwaarde aanzienlijk wordt verslechterd. Gebruikte scheermesjes kunnen bijvoorbeeld niet worden teruggestuurd. Als u spijt heeft van uw aankoop, kunt u weigeren om het pakket te ontvangen of terug te sturen naar:

Barberklingen B.V.

Van Nelleweg 1

3044 BC Rotterdam

Voeg een kopie van de factuur voor het gekochte product of de producten toe als documentatie voor, dat het gekochte product is gekocht op barberklingen.nl.

Als u weigert het pakket te ontvangen of het niet ophaalt bij het PostNL servicepunt, worden de verzendkosten in rekening gebracht dat PostNL rekent voor het retourneren.

Barberklingen raadt aan dat alle producten worden geretourneerd met PostNL zodra een pakket worden verzonden. Op deze manier is het mogelijk het pakket via PostNL te traceren en wordt elke twijfel weggenomen als het pakket aan Barberklingen is geleverd. Bovendien hebt u de mogelijkheid om het pakket te traceren, voor het geval het niet bij ons is afgeleverd. Als u uw pakket retourneert, bent u er verantwoordelijk voor het correct inpakken van het pakket. Ontbrekende originele verpakking resulteert in een verslechtering van de verkoopwaarde, daardoor krijgt u een beoordeling in overeenstemming met Barberklingen een kleinere hoeveelheid die gelijk is aan de vermindering.

U moet het pakket zonder onnodige vertraging aan ons retourneren en uiterlijk 14 dagen na uw contact met ons heeft u contact met ons opgenomen over uw annulering. U moet contact met ons opnemen over uw annulering op hallo@barberklingen.nl. In uw e-mail moet u ons duidelijk maken dat u uw annuleringsrechten wenst te gebruiken.

We kunnen de volledige betaling behouden totdat we de producten hebben ontvangen, tenzij u kunt aantonen dat u deze hebt geretourneerd.

De volgende producten of diensten zijn niet verbonden aan de annuleringsrechten:

·      Levering van producten die is voorbereid volgens de specificaties van de consument of een duidelijk persoonlijk tintje heeft.

·      Levering van verzegelde producten, die vanwege gezondheids- en / of hygiënische redenen niet geschikt zijn voor retournering en waarbij de verzegeling na levering is verbroken.

·      Levering van producten die door hun aard bij aflevering onlosmakelijk met andere producten worden vermengd.

7. Garantie

Eventuele gebreken of tekortkomingen bij de levering van Barberklingen, moeten binnen een redelijke termijn worden gemeld nadat u de fout hebt ontdekt. U bent verplicht om aan te geven wat de fout of tekortkoming is. U kunt klagen over een fout die de laatste twee jaar na ontvangst van het product verschijnt. Het klachtrecht is van toepassing op alle productiefouten en niet op slijtage als gevolg van het gebruik van het product.

8. Klachtenrecht

Barberklingen moet binnen een redelijke termijn na levering van het product op de hoogte worden gebracht van uw klacht als gevolg van gebreken of tekortkomingen.

De consument is in dit geval aansprakelijk voor de verzendkosten voor het retourneren van het product. De retour moet worden verzonden naar:

Barberklingen B.V.

Van Nelleweg 1

3044 BC Rotterdam

Geef de fouten of tekortkomingen van het product op in samenspraak met uw klacht en geef ons uw bestelnummer door. Het product moet worden teruggestuurd in deugdelijke verpakking.

We ontvangen geen producten die contant bij aflevering worden verzonden of zonder verzendkosten worden verzonden. We halen ook geen pakketten af die naar een postkantoor of een pakketwinkel worden verzonden.

U ontvangt een e-mail bij ontvangst van uw retour. In de mail zullen we u informatie geven over de volgende stappen in het proces.

9. Verantwoordelijk retourneren

Alle producten die naar Barberklingen worden teruggestuurd, moeten op een verantwoorde en correcte manier worden verpakt. Als u de verpakking van het product hebt verbroken, neemt u contact op met de klantenservice op hallo@barberklingen.nl

Barberklingen raadt aan dat alle producten worden geretourneerd met PostNL en als een pakket worden verzonden. Op deze manier is het mogelijk het pakket via PostNL te traceren en wordt elke twijfel weggenomen als het pakket aan Barberklingen is geleverd. Bovendien hebt u de mogelijkheid om het pakket te traceren, voor het geval het niet bij ons is afgeleverd. Als u uw pakket retourneert, bent u er verantwoordelijk voor dat het pakket correct wordt verpakt in de originele verpakking en het risico ligt bij u.

10. Hoe we uw persoonlijke informatie gebruiken (privacybeleid)

Om een overeenkomst te bereiken met Barberklingen hebben we de volgende informatie nodig:

·      Naam

·      Adres

·      Telefoonnummer

·      E-mail

Het doel van deze registratie is om het product aan u te leveren.

Persoonlijke gegevens worden permanent verwijderd of geanonimiseerd zodra het doel van het gebruik is afgerond. Persoonlijke gegevens worden opgeslagen voor 5 jaar na het einde van het kalenderjaar waar de aankoop is gedaan.

Bij het verzamelen van persoonlijke informatie via onze website zorgen wij ervoor dat het altijd op uw uitdrukkelijke toestemming is, om ervoor te zorgen dat u precies weet welke informatie wordt verzameld en waarom.

Informatie die aan Barberklingen wordt verstrekt, wordt niet doorgegeven of verkocht aan derden en we registreren geen gevoelige informatie.

Als u bent geregistreerd bij Barberklingen heeft u altijd het recht om bezwaar aan te tekenen tegen de registratie. U hebt altijd recht op inzicht in welke informatie wij over u hebben geregistreerd. Deze rechten zijn in de Privacywet vastgelegd en alle vragen moeten worden gericht aan Barberklingen via hallo@barberklingen.nl.

Lees meer over het privacybeleid van Barberklingen. https://barberklingen.nl/privacybeleid/

11. Cookies

We gebruiken cookies op de Barberklingen.nl-website met als doel de website en de functionaliteit ervan te optimaliseren en het bezoek zo gemakkelijk mogelijk te maken.

U kunt op elk moment cookies van uw computer verwijderen, afhankelijk van uw computer.

12. Logstatistieken

We gebruiken logstatistieken op Barberklingen, wat betekent dat een statistisch systeem informatie verzamelt die een statistisch beeld kan geven van het aantal bezoeken, waar ze vandaan komen, enzovoort.

De logstatistieken worden alleen gebruikt om www.barberklingen.nl te optimaliseren

13. Abonnementsvoorwaarden

De sluiting van de overeenkomst

De voorwaarden voor inschrijving zijn van toepassing op al onze soorten abonnementen. Veranderingen in naam, adres, e-mail of betalingsinformatie moeten onmiddellijk schriftelijk aan Barberklingen worden doorgegeven op hallo@barberklingen.nl, via uw profiel op onze website of per post aan Barberklingen B.V., Van Nelleweg 1, 3044 BC Rotterdam. U ontvangt per post een ontvangstbewijs voor uw abonnement.

Het is alleen mogelijk om met 1 startpakket pr. persoon voor €4,99.

Je moet 18 jaar zijn om een abonnement te nemen bij Barberklingen. Ben je jonger dan 18 jaar, dan moet je toestemming hebben van je ouders/voogd.

Veranderingen in abonnementstype

Wijzigingen in het abonnementstype gebeuren kosteloos. Alle wijzigingen worden van kracht na afloop van de bestaande abonnementsperiode. U kunt uw abonnementstype wijzigen via uw profiel op onze website, door een e-mail te sturen naar hallo@barberklingen.nl of door ons te bellen.

Abonnementsperiode en annulering

De overeenkomst is geldig vanaf de dag waarop u de abonnementsovereenkomst aangaat en gaat door totdat u uw abonnement opzegt of niet betaalt. Het abonnement kan op elk gewenst moment worden geannuleerd met direct onmiddellijk effect. Er zijn geen verplichtingen bij Barberklingen. Hoewel het abonnement moet worden geannuleerd voordat we de bezorging hebben verzonden. Als u uw levering al hebt ontvangen, moet u uw annuleringsrechten gebruiken. Om uw lidmaatschap te annuleren, moet u dit doen via uw profiel op onze website, door persoonlijk contact met Barberklingen hallo@barberklingen.nl of per post naar het adres Barberklingen B.V., Van Nelleweg 1, 3044 BC Rotterdam.

Wanneer wordt mijn abonnementsbetaling afgeschreven?

De betaling voor uw abonnement zal worden afgeschreven wanneer Barberklingen uw bestelling heeft verzonden. U zult op hetzelfde moment dat het geld wordt afgeschreven een e-mail ontvangen met informatie over het bedrag en de inhoud van de bestelling. Het bedrag dat wordt afgeschreven, komt overeen met het bedrag voor dat abonnementstype dat u hebt besteld. Uw bestelling wordt de eerste weekdag na uw bestelling verzonden. Dit is ook geldig voor toekomstige aankomsten van onze abonnementsoplossing.

Betaling

De betaling voor levering wordt op dezelfde dag als de zending afgeschreven. Het pakket zal met PostNL worden verzonden. Een kwitantie voor elke aankoop wordt per e-mail verzonden. Je kunt altijd alle bestelgeschiedenis, ontvangsten en abonnementsinformatie in je profiel zien op Barberklingen.nl. Als u niet betaalt voor uw abonnement, heeft Barberklingen het recht om uw abonnement zonder kennisgeving te annuleren. Wijzigingen van betalingsgegevens

Veranderingen van de abonnementsvoorwaarden

Wijzigingen met betrekking tot deze overeenkomst die voor het voordeel van de consument zijn, hieronder begrepen prijsafspraken en kostenaftrek, kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gedaan. Wijzigingen met betrekking tot deze overeenkomst die nadelig zijn voor de consument, inclusief prijs- en tariefverhogingen, worden opgemerkt met een opzegtermijn van niet minder dan 30 dagen.

U wordt geacht wijzigingen te hebben aanvaard, als u ons nog niet hebt opgemerkt binnen de datum waarop de wijzigingen zijn doorgevoerd. Alle geldige prijzen en abonnementsvoorwaarden zijn beschikbaar op www.barberklingen.nl.

Schendingen

Als u de abonnementsovereenkomst of abonnementsvoorwaarden schendt, zijn we gerechtigd om uw abonnement zonder kennisgeving te annuleren.

Verwerking van persoonlijke informatie

Als voorwaarde voor uw abonnement bij Barberklingen geeft u toestemming om Barberklingen via e-mail en telefoon te contacteren. U ontvangt e-mails op uw geregistreerde e-mailadres en sms-berichten op het geregistreerde telefoonnummer.

Barberklingen neemt via e-mail contact met u op met informatie over updates, wijzigingen en verder over uw lidmaatschap bij Barberklingen.

U kunt ook telefonisch contact opnemen op het geregistreerde telefoonnummer met service/begeleiding om te zien hoe u het maximale uit uw bestaande lidmaatschap haalt. Je kunt je op elk gewenst moment afmelden voor deze berichten door te antwoorden met ‘UITSCHRIJVEN’ in een van de mails die we je sturen.

Vragen?

In het geval dat u vragen bent u welkom om een mail te sturen naar hallo@barberklingen.nl

Klachten

Als u klachten heeft over uw aankoop, moet u contact met ons opnemen via hallo@barberklingen.nl

Als we geen oplossing hebben gevonden, kan u een klacht indienen bij Datatilsynet of een case maken bij de European Online Dispute Resolution (ODR).

Online Dispute Resolution

http://ec.europa.eu/consumers/odr/

De aankoopvoorwaarden bij Barberklingen zijn bijgewerkt op 1 juni 2019.

Bent u al klant bij ons?

Log hier in of bestel een starter kit